dijous, 4 de juliol del 2013

34a CURSA POPULAR FESTA MAJOR TERRASSA 2013

29 - 6 - 2013

Buf, un any més comença l'estiu, i l'estiu sempre comença amb la festa major. La festa major de Terrassa, ciutat d’il·lustres com en Xavi del Barça o el Metraca, una ciutat que no hauria de ser ciutat però que és la meva i la dels MTT.
Per primera vegada vaig participar a la cursa de la festa major. Una cursa de 8 Km  que transcorren per el centre de la ciutat. No sembla gran cosa, però terrassa té la particularitat que no hi ha res pla, i en aquestes circumstancies la cosa es posa interessant. A més presenta la particularitat que és al segon dia de festa major i per tant un servidor no estava al 100% de les seves facultats, tot i així la cursa es realitza a les 8.15 del vespre, que és d’agrair degut a les altes temperatures en que ens trobem.
La cursa de festa major forma part del circuit ACTIVAT de la ciutat i puntua per la lliga ChamionChip de Catalunya. No deixa de ser una “paxanga” però amb alguns participants que tiren molt.
Aquesta a estat la meva primera cursa atlètica oficial i la meva condició de novell a quedat palesa. Corria en nom del MTT (matats trail team) amb dos companys més, el Killi i el Tinez.
En resum, a la sortida estàvem a segona fila, degut a l’emoció i els nervis vaig decidir començar a tope, o sigui que després de 1’5km ja no podia més i després em vaig arrastrar fins que quedaven uns 2’5km que vaig poder anar a un ritme normal d’uns 5 min/km.
Pel què fa els temps dels MTT:

Killi - 00:34:42
Tinez - 00:44:20
Soler – 00:48:01


Conclusions: no començar a sac, i continuar entrenant xd  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada